کفپوش اپوکسی ضد اسید
قیمت کفپوش اپوکسی ضد اسید
2019/09/07
کفپوش اپوکسی نمایشگاه
ساختار و مواد تشکیل دهنده کفپوش اپوکسی و پلی یورتان
2019/12/02
نمایش همه
بتن مگر

بتن ریزی و کفپوش اپوکسی سوله و پارکینگ

کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال صنعتی

کفسازی، بتن ریزی و اثرات آن بر قیمت کفپوش اپوکسی:

بهترین راه کاهش قیمت کفپوش اپوکسی اجرای بتن ریزی صحیح می باشد. در آغاز باید کف را کاملا از سنگ های بزرگ، زباله و ضایعات  تمیز سپس سطح زمین را صاف کرد. و در مرحله بعدی بتن مگر ریزی (بتن لاغر، بتن سبک و بتن نظافت) را شروع کرد. به صورت خلاصه بتنی با مقدار سیمان بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلوگرم بر مترمکعب است. اندازه ی ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر بیشتر از فونداسیون ریخته می شود و به منظور آماده سازی بستر خاکبرداری شده، برای آرماتور بندی و صفحه گذاری اجرا می گردد. توجه داشته باشید استفاده از میلگرد های زنگ زده یا پوسیده، برای آرماتور بندی باعث آسیب به کفسازی می شود. در زمان بتن ریزی بدانید که کف سازی بسیار مهم است، زیرا اگر کفسازی درست انجام نشود باعث ترک خوردن و خوردگی بتن می شود.

در راستای کاهش قیمت کفپوش اپوکسی قبل از اجرای لایه بتن نهایی، بهتر است بازدید از محل توسط کارشناسان شرکت انجام شود. نکاتی که برای بستر کفپوش اپوکسی و شرایط بهره برداری مدنظر میباشد مطرح و گفتگو شود. بعد از اتمام بتن مگر این شرکت آمادگی همکاری و اجرای بتن نهایی (رویه) بصورت ماله پروانه ای را دارد.

مساحت پروژه، مکان پروژه و شرایط بهره برداری در اجرای بتن ریزی کف و قیمت کفپوش اپوکسی موثر می باشد.

معایب پلیمری کفپوش اپوکسی:

حبابهای سر سوزنی Pine hole 

ایجاد حباب و حفره ناشی از ترکیدگی حبابها   crater

سیالیت ضعیف و ظاهر فیلم poor flow and film appearance

چسبندگی ضعیف و پوسته شدن Poor Adhesion and Peeling

تخریب بین لایه ای کفپوش اپوکسی  inter-coat Delamination

چسبناکی سطح یا نرمی سطح tacky surface soft patches

آمین بلاشینگ  Surface Blushing

نداشتن  یکنواختی در سطح   (Lack of uniformity)

چشم ماهی شدن     Imperfections  and Fish Eyes

کاهش براقیت کفپوش اپوکسی    Lack of Gloss or Dull Finish

گسیختگی یا تخریب کامل Complete Damage Disintegration

 

سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنعتی

امروزه بازاریاب های صنعتی ابزارهای مختلفی را در جهت تعیین ساختار و ترکیب بازارهای مورد نظر خود در اختیار دارند. از این منبع خصوصاً برای تحلیل بخشی از بازارهای صنعتی استفاده میشود که ار نظر حجم و تنوع نسبت به بازار مصرف کننده گسترده تر میباشند. کتاب راهنمای I.S.I.C  شامل کدهای عددی برای بخش های عمده صنعتی است. بخش های عمده صنعت با کدهای سه تا شش رقمی استفاده میشود. از این رو میتوان با استفاده از کدهای I.S.I.C  اطلاعاتی از قسم انواع سازمانهای موجود در هریک از طبقات، تعداد و اندازه های متفاوت آنها را در نشریات چاپ شده دولتی جستو نمود.

انواع کالا و خدمات عرضه شده در بازار های صنعتی

انواع متفاوتی از کالا و خدمات در بازار های صنعتی عرضه میشوند که به هفت دسته :خدمات صنعتی، تجهیزات سنگین، تجهیزات سبک و کمکی ، ملزومات، قطعات، مواد خام، مواد نیمه ساخت طبقه بندی شده اند.

مواد نیمه ساخت، معمولا تا حدودی فرآورده شده اند و بعد تحت عملیات فرآوری بیشتری قرار خواهند گرفت و به محصولات تکمیل شده تبدیل خواهند شد، مانند مواد شیمیایی مواد خام، کالاهایی صنعتی هستند که نهایتا بخشی از محصولات دیگر خواهند شد. به عنوان مثال مواد معدنی و یا مواد اروماتیک و آلیفاتیک که از نفت یا گاز بدست می آیند و نهایتا در قیمت کفپوش اپوکسی، قیمت کفپوش پلی یورتان یا رنگ اپوکسی صنعتی و صنایع شیمیایی وابسته به آن مورد استفاده قرار میگیرند که از این دسته می باشند.