کفپوش لمینت
قیمت کفپوش لمینت و کفپوش اپوکسی سال ۹۹
2020/04/21
قیمت کفپوش اپوکسی
جزییات اعمال انواع کفپوش اپوکسی یا رنگ های صنعتی:
2021/10/02
نمایش همه
کفپوش اپوکسی دکوراتیو

کفپوش اپوکسی روی موزاییک در تهران

برای اجرای کفپوش اپوکسی در منزل مشتریان محترم در ابتدا به مساحت و پوشش زیرکار توجه کنید در این مقاله تلاش شده تا اکثر روش های موجود به شما اموزش و در اختیار شما قرار گیرد:

  • آماده سازی و اجرای پرایمر:

سطحی که قرار است کفپوش اپوکسی بر روی آن نصب گردد باید ثابت و محکم باشد، در ابتدا کلیه سطوح باید از هرگونه اثرات چربی ها، نمک ها، روغن ها و سایر مواد مشابه بوسیله پارچه تینری یا سمباده زدوده شود و در صورت وجود رطوبت زمان بگذارید تا تبخیر انجام شود و رطوبت سنج سطحی عدد ۳% یا کمتر را نشان دهد و سپس یکی از شرایط زیر را اجرا نمایید:

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی متالیک یا Reflector

الف= انواع سرامیک، سنگ یا موزاییک:

در صورتیکه محل مورد نظر شما سرامیک، سنگ یا موزاییک شده است بعد از انجام مراحل فوق بوسیله صفحه سمباده فرز کمی به زبری سطح بی افزایید و سپس لایه پرایمر مخصوص سرامیک/سنگ/موزاییک را اعمال نمایید. توجه کنید که همه کفشور ها و دریچه های فاضلاب به صورت موقت مسدود شود.

ب- سطح بتن:

برای سطوح بتنی صیقلی از صفحه الماسه مینی فرز استفاده نمایید و کلیه سطح را پرایمر مخصوص بتن بپوشانید. مقداری تینر به پرایمر اضافه کنید تا لایه نازکتری ایجاد گردد همواره توجه کنید که همه کفشور ها و دریچه های فاضلاب به صورت موقت مسدود شود.

  • لایه میانی

در این مرحله ابتدا بوسیله لیسه کلیه خلل و فرج عمیق کف را بوسیله بتونه مخصوص پر نمایید و روی سطح ایجاد شده به ازای هر مترمربع ۲ الی ۵/۲ کیلوگرم اپوکسی کف را بوسیله لیسه شانه ای اجرا نمایید. توجه داشته باشید که در این مرحله پودر فیلر (سیلیس مطابق دانه بندی استاندارد) را بر روی سطح اپوکسی کف به روش پاششی اجرا کنید و فردای آن روز سطحی یکنواخت و زبر مشاهده خواهید کرد.

پس از گذشت ۲ روز مجددا بوسیله دستگاه ساب یا مینی فرز سطح اپوکسی را ساب بزنید تا سطحی نسبتا صاف مشاهده کنید.

پس از جارو و تمیز کردن سطح لایه اپوکسی را بوسیله لیسه صاف روی کف طی ۲ مرحله و ۲ روز متوالی اجرا کنید. تا هیچگونه اثری از خلل و فرج و لایه های زیرین مشاهده نشود.

سطح بدست آمده باید کاملا صیقلی در اصطلاح همانند شیشه حاصل شود. در این مرحله کف آماده اجرای لایه نهایی  می باشد.

کفپوش اپوکسی در منزل

کفپوش اپوکسی در منزل روی سرامیک/سنگ/موزاییک

  • لایه نهایی

پس از انجام مراحل فوق می توانید پوشش اپوکسی لایه ی نهایی را به دو روش پوست پرتقالی یا صیقلی اجرا کنید.

برای انجام به روش صیقلی حتما از افرادی که در انجام کار تجربه کافی دارند کمک بگیرید یا با کارشناسان ما در تماس و مشاوره باشید تا از هدر رفت مواد اپوکسی جلوگیری نمایید.

این کفپوش در محل هایی که بر روی سطح مورد نظر میزها یا وسایلی با پایه ها و گوشه های تیز قرار میگیرد و کشیده میشود کفپوش اپوکسی دچار خراشیدگی جزیی میگردد، و این امر از خواص اپوکسی بنظر می رسد.

می توان بروی پوشش لایه نهایی از انواع لاک های اپوکسی یا پلی یورتان برای محافظت بهتر در برابر خراشیدگی استفاده شود. قیمت هر کیلو پرایمر اپوکسی ۴۵٫۰۰۰ تومان و مواد کفپوش اپوکسی مخصوص کف ۴۶٫۰۰۰ تومان مورخ خرداد ماه سال ۹۹ میباشد.