کفپوش اپوکسی
اجرای رزین اپوکسی چوب و پلی اورتان با اسپری بدون هوا
2020/04/02
کفپوش اپوکسی دکوراتیو
اجرای کفپوش اپوکسی دکوراتیو و سه بعدی در منزل
2020/06/06
نمایش همه
کفپوش لمینت

کفپوش لمینت مغزی HDF و چهار طرف پارافین خورده دارای استاندارد AC4

کفپوش لمینت از انواع توسعه یافته پارکت و کفپوش اپوکسی از انواع جدید تایل های پلیمری می باشد. قیمت کفپوش لمینت از ۹۰٫۰۰۰ تومان/ مترمربع آغاز می شود و بسته به نوع و طرح افزایش می یابد، قیمت کفپوش اپوکسی سال ۹۹ از ۱۲۵٫۰۰۰ تومان/ مترمربع می باشد. در شرکت پدیده نگر سال جدید با انتخاب راهبرد برای توسعه محصول جدید آغاز می شود و سپس با جستجو برای یافتن ایده های جدید و طی مراحل متعدد به تجاری شدن محصول یا صرف نظر کردن از آن می انجامد.

قیمت کفپوش

قیمت کفپوش پلی اورتان ورزشی در سال ۹۹ حدودا ۱۲۵٫۰۰۰ تومان هر مترمربع – تهران

در صورتیکه ایده اولیه در مراحل نخستین گزینش مورد تایید قرار گیرد مورد تجزیه و تحلیل بازرگانی قرار خواهد گرفت در هربیک از مراخل بعد مدیریت باید نسبت به این سوال که آیا انواع جدید کفپوش لمینت، کفپوش اپوکسی با فرمولاسیون جدید، کفپوش پلی اورتان ورزشی و رنگ اپوکسی صنعتی  می تواند به مراحل بعد راه یابد یا خیر تصمیم گیری نماید.

نخستین قدم در طراحی آمیخته بازاریابی اخذ تصمیم در مورد ویژگی های عرضه به منظور ارضا نیاز با خواسته مشتری است ارزیابی مشتری از هر پیشنهاد بر اساس سه عامل خصوصیات محصول، خدمات عرضه شده، و مناسب بودن قیمت صورت می پذیرند.

تاکید بر خصوصیات محصول از عوامل موفقیت در بازاریابی است امروزه شباهت و نزدیکی خصوصیات محصولاتی مانند کفپوش لمینت، کفپوش اپوکسی خود تراز، کفپوش پلی اورتان ورزشی و رنگ اپوکسی صنعتی در بازار سبب شده تا رقابت شرکت ها تنها بر محور خصوصیات محصول صورت نپذیرد. دیگر منافع و ویژگی های افزوده شده بر محصول از جمله بسته بندی خدمات ارائه شده، تبلیغات، چگونگی راهنمایی مشتری، مشاوره فنی فروش و خدمات پس از فروش برای انواع کفپوش لمینت، کفپوش اپوکسی با فرمولاسیون جدید، کفپوش پلی اورتان ورزشی و رنگ اپوکسی صنعتی  توسط کادر مجرب فنی شرکت پدیده نگر ارائه و از اهداف سالانه این مجموعه می باشد.

لمینت

انواع کفپوش لمینت ایرانی و ترک با ضخامت ۸ میلیمتر موجود در انبار تهران

تامین اعتبار برای مشتری و خدمات دیگر از جمله حمل و نقل و انبارداری که برای مشتری ارزشمند و به برتری در رقابت منجر می گردد. از این رو مشتری و بازاریاب به سیستم کلی مصرف توجه میکند، ایجاد مزایای تکمیلی برای محصولاتی مانند کفپوش لمینت، کفپوش اپوکسی با فرمولاسیون جدید، رزین سه بعدی محافظ، کفپوش پلی اورتان ورزشی و رنگ اپوکسی صنعتی  در صنعت رنگ سازی و کفپوش همانند مشاوره علمی و خدمات و پس از فروش و جلسات آموزشی بسیار موثر است.

ایجاد مزایای تکمیلی برای شرکت پدیده نگر هزینه در بر دارد ولی بعضی از رقبا ویژگی های کفپوش لمینت، کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان ورزشی و رنگ اپوکسی صنعتی  را کاهش می دهند تا بتوانند ارزانتر عرضه نمایند، از طرفی می دانیم که در صنعت رنگ و رزین و کفپوش هر لایه از رنگ به نوعی با دیگر لایه ها مرتبط است و هرگز به تولید محصول ارزانتر روی نمی آوریم.