کفپوش اپوکسی نمایشگاه
ساختار و مواد تشکیل دهنده کفپوش اپوکسی و پلی یورتان
2019/12/02
قیمت کفپوش اپوکسی سه بعدی در تهران
قیمت اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی در سال ۹۸
2020/01/12
نمایش همه
کفپوش اپوکسی پارکینگ میدان

کفپوش اپوکسی پارکینگ میدان ونک

ویژگی قابل توجه دیگر تقاضا در بازارهای صنعتی بدون کشش بودن آن است. تقاضا برای بسیاری از کالاهای صنعتی،نسبت به تغییر قیمت ها تغییر کمی نشان می دهد.

به طور مثال در صورت افزایش یا کاهش شدید قیمت مواد افزودنی مورد استفاده در صنایع رنگ سازی، کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان و سایر صنایع پلیمری، احتمالا تغییر قابل توجهی در میزان تقاضا برای خرید محصول نهایی رنگ اپوکسی، کفپوش اپوکسی یا کفپوش پلی اورتان ایجاد نمی شود.

باید توجه داشت که میزان این تاثیر متناسب با تغییر در هر یک از اجزا و مواد اولیه تولید یک محصول نهایی متفاوت خواهد بود، این تاثیر خصوصا زمانی آشکار خواهد بود که مواد اولیه فرآیند خاصی را طی نکرده و خود بخش اعظمی از محصول نهایی را تشکیل دهند. از نقطه نظر بازاریابی در مورد بدون کشش بودن تقاضا سه عامل باید در نظر گرفته شوند:

نخست اینکه بدون کشش بودن تقاضا نسبت به قیمت برای کل صنعت رنگ سازی، کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان صادق است.

اما باید توجه داشت که چگونگی قیمت گذاری کالا ها در یک سازمان بی شک موجب تغییر تقاضا برای محصولات آن سازمان خواهد شد.

برای مثال اگر یکی از عرضه کنندگان رنگ اپوکسی، کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان قیمت محصولات خود را کاهش دهد، این امر احتمالا به کسادی کار رقبای دیگر درآن خواهد انجامید. البته این مزیت برتری در رقابت موقتی است، زیرا رقبا بدون شک برای جبران تقاضاهای از دست رفته به روشی مقابله خواهند نمود.

کفپوش اپوکسی پارکینگ

نوسانات تقاضا برای رنگ اپوکسی، کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان :

اگرچه تقاضا برای کالا هایی مانند رنگ اپوکسی، کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان نسبت به تغییرات قیمت در کوتاه مدت بی کشش است اما ثابت باقی نمی ماند. در واقع تقاضای بازار برای کالاهای صنعتی نسبت به کالاهای مصرفی، دارای نوسان بیشتری است.

آگاه بودن  بازار رنگ اپوکسی، کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان :

بر خلاف بازار مصرف کننده عموم خریداران در بازارهای صنعتی در مورد کالاها و قیمت رنگ اپوکسی، کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان آگاهی نسبی دارند. از همین رو تولید کنندگان کالاهای فوق جهت ترویج کالا، تاکید بر فروش شخصی یا حضوری می نمایند. فروشندگان باید قادر به معرفی موثر کالا و ارائه خدمات قبل و پس از فروش باشند تا بتوانند بازار را قانع نمایند.

تمرکز جغرافیایی:

اغلب در بازار قیمت کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان و رنگ اپوکسی و صنعتی از نظر جغرافیایی متمرکز هستند، که این امر بواسطه محدودیت های قانونی، زیست محیطی بوده که توسط ارگان های دولتی و نظارتی اعمال می گردد. البته این تمرکز جغرافیایی مزایی چند را نیز برای تولید کنندگان در زمینه استفاده از خدمات صنعتی مورد نیاز، دسترسی آسان به بازار های دیگر و مشتریان سازمانی قیمت کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان و رنگ اپوکسی در شهرک های صنعتی به دنبال دارد.

تعداد مشتری:

معمولا تعداد مشتری در بازار قیمت کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان و رنگ اپوکسی و صنعتی نسبت به بازار مصرفی کمتر است. ما با میلیونها مصرف کننده نهایی روبرو هستیم، در حالی که تنوع و تعداد سازمان ها و شرکت ها محدودتر است.

میزان مصرف:

اگرچه بازار قیمت کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان و رنگ اپوکسی و صنعتی از نظر تعداد مشتری محدود است، اما از نظر حجم و توان خرید بسیار گسترده عمل می کند. در صنعت رنگسازی ایران تعداد محدودی از شرکت ها سهم عمده ای از ارزش افزوده ان صنعت را در اختیار خود دارند.